Thaimat, sol och cookie glass

Thaimat till lunch.

Åkte med tre kollegor till Super Woken och käkade fyra små rätter av olika thaimat. Gott och solsken! Sen föreslog en kollega att vi skulle jobba ute/utifrån en stund. Om jag tackade nej? Pyttsan eller! Satt gott ute i solen ett bra tag och fick lite solsken på näsan! Nästan alla säljare och övriga kollegor på kontoret är på konferens resten av veckan, så det är minst sagt lugnt. Nästa vecka lär det komma igång mer på allvar - lika bra att passa på tycker jag :)

Nu käkar jag cookie glass igen. Inte så bra, men för tusan, jag ska ju boxas i eftermiddag med Loijs!

Gaah. Helt åt helsike med
den här kjolen, kan ju knappt andas + att jag sitter rakryggad som få (iofs bra), men det är ju inte en kotte som ser det... Antar att det inte hjälper att käka en glass till?



Glad som 17 förra fredagen!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback