Ut i Stockholmsnatten

Snart bär det av! Jag ska "bara" komma på vad jag ska ta på mig... Ehh... Vet att jag vill ha mina lila skor med volang men that's it. Jeans? Vad fan ska jag ha på överkroppen då? Gud. Varför ska det alltid vara så svårt?! Jaja, jag ska inte klaga, jag är ju klar med sminkningen! Way to go Emma! Ska stoppa i mig lite sallad som blev över igår när jag och Loijs gjorde sallad - feta ost och rödbetor! Mums. Ja vidare då... Jo jag ska köra nyktert ikväll! Hoho. Den har man ju hört förut ;) Imorgon ska jag och Loijs träna igen - Body Combat! Så jäkla najs att ha en träningskompis då kan man pusha varandra hårdare, lätt att banga en tidigt lördagsmorgon kl kvart över åtta annars...

Hej hopp och ha en helskön kväll vad som än händer!



Ett öga...



Med lite eyeliner - jag gillart!



En släng puss...



Till dig!



Ha en fin kväll nu!

Pusss!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback