Vilken söndag!

Här flödar energin känner jag! Jag vaknade upp ur mitt koma när jag väl gick till tåget för att åka in till stan. Första stoppet blev Telenor där jag lämnat in min mobil för över tre veckor sen och nu var det dags att hämta den. Antingen hämta den gamla eller hoppas på att jag skulle få en ny... Det var i Sony Ericssons händer det. Gissa vad?! Jag fick en NY! Så jäkla glad blev jag! Den uppdaterade versionen av min gamla (15 ggr bättre sa killen i butiken) - jo jag tackar jag! Jag frågade lite sådär generat "Vilken färg är det?" och tittade lite blygt på killen. "Rosa" sa han bara. "Åh vad bra..." pust. Haha - ha!



Varm och go med ny mobil!

Sen hoppade jag glatt vidare och mötte upp Loijs. Loijs skulle köpa väska och sånt och jag var mest sugen på nån lunch och att pilla på min nya leksak... Tillslut fick jag lite mat i magen och en kopp kaffe + tillåtelsen att kolla på min nya kompis. Lycka!

När vi fikat klart var Loijs angelägen om att gå vidare och leta väska, Åhléns fick det bli! När väskor var inköpta sprang jag upp en våning och jagade rätt på Bahar! Har inte sett henne sen Brighton så det var så kul så att krama om henne! Vi ska ses nästa söndag btw :)

Efter det satte vi av mot SATS Stadion för ett Body Combat pass. Huhu. Svetten rann vill jag lova! Så sjukt kul! Det är alltså som att boxas fast man gör det själv och alla slagen i luften istället. Konditionskrävande om något och massa kickar och sparkar både fram och bak och till sidorna. Riktigt skön träning! Underbart.

Nu har jag kollat på de Gossip Gril avsnitten vi hade i tvn - och jag som vill se allt! Aja. Riktigt bra är det iaf. Kanske lika bra att jag kolla klart på dem för annars hade jag väl aldrig gått ner till mitt rum och röjt undan lite... Sova också kanske? Jobb imorgon ju!



Söta Loijs mitt emot.



Grillad Foccatcha (stavning?) med sallad. Helt okej!



Puss puss på dig nya mobilen! W595 var det visst.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback