Work(out)

Jag är så trött, så trött idag. Somnade på tok för sent. Varför går tiden så fort på kvällarna? Iofs tränade jag i två timmar efter jobbet, Aerobics och Body Pump (ingen träningsvärk än så länge!) så jag var inte hemma förns ca halv nio. Satte mig framför datorn och sen flöt tiden bara på. Suck. Att man aldrig kan lära sig att morgonen efter en sen natt (om man ska upp tidigt och jobba) är minst sagt ett litet helvete... Lovade heligt och dyrt att jag ska somna tidigare ikväll, men vi får väl se hur det blir med den saken... Ska träna två timmar idag också - Pilates och Step. (Pilates är mer långsam muskelträning, man använder kroppen och gör massa styrkeövningar där man fokuserar på bålstabilitet (vad jag har förstått) och Stepen ja, fullt ös medvetslös på en bräda!) Kommer att rinna bort... Men imorgon ska jag på bio med Lotta och se The Proposal som vi sköt upp från förra veckan - kommer bli myspys! :)

Puss så länge! Zzzz...



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback