24

Fick precis ett sms av Farmor, 24° i poolen! Oh yes! Bikini åker ner i väskan så fort jag kommer hem :D

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Oh vad jag gillar din blogg, du är så positiv och glad jämt när du skriver och det smittar av sig :) :) :) Tänkte ringa dig idag, är du hemma ikväll? ringde härom dagen men ingen hemma då.. Såg dina förslag på helgen på fejjan :P lät bra och varför inte ta redan nästa helg 3-5?! men ringer om de ikväll då kanske :) ha en bra dag ! pusss

Postat av: Emma

Tack sötnos! Riktigt kul att höra! :) Ja, ikväll tänkte jag vara hemma, ska laga mat och klistra lite i fotoalbum, raka benen och packa väskan till i helgen ;) Hehe. Ja why not liksom! Jag kanske kan styra en liten utgång om inte annat :) Så mysigt vi ska ha det!! En god middag på Rest Bryggan, de har tydligen världens goaste cheddarburgare + drink såklart! :D Vi snackar mer ikväll!! Puss pusss

2009-06-25 @ 12:32:17
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback