B-friend

Ett nytt ord jag upptäkt tar allt större och större plats här i bloggsfären är ordet: b-friend. Det är inte pojkvän, min kille eller boyfriend som gäller, här förkortar vi för att få mer tid till annat? Eller så är det för att det ser "coolare" ut. Vad vet jag. En trend är en trend. En annan grej angående b-friends, hade jag haft en sån hade jag kunnat sno en sån där vit skjorta och sett lite casual chic ut. Attans. Man får nästan skaffa sig en sån... En vit lite större skjorta alltså.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

men lol, det var fjantigt att kalla det så , och angående vita skjortor så kostar dom typ bara 150 spänn på hm annars så kan du tagga förbi min lya , jag har en drös med vita skjortor som inte används. kram

Nils Generalsekreterare för Myrorna sverige

hahahah

2009-06-24 @ 12:27:50
Postat av: Emma

Jojo, men innan lönen trillar in kan det vara rätt så nice att sno/låna skjortor av andra, i detta fallet av en b-friend. If you say so, du vet var du ska skicka dem! Kram


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback