Back in business

Yes! I'm back at work. So far so good. Inga missöden än! Har kramat om massa folk (de som inte är på semester - nähä!) och började svara i telefonen bums. Ingen idé att dra ut på det liksom :) Sitter nu med mina älskade Eurocardfakturor! Hehe. På ett sätt känns det ändå kul, lite mer struktur i vardagen om man tänker på mitt relativt flummiga halvår i Brighton. Kommer jobba hela sommaren och slutar först den 14e augusti då jag ska finna mig nya mål och möjligheter. Får se om det blir till att plugga lite mer seriöst eller om jag ska ge mig ut i världen ännu en gång! Finns ju massor med möjligheter! Gäller bara att inte tappa modet nånstans på vägen, positivt tänkande är det som får råda! Har inte tid eller plats för negativt tänkande som; att jag är dum i huvet som säger upp mig nu (during the credit crunch) och att jag inte dirket vet vad som händer i höst. Skiter jag i sånna åsikter känns det riktigt bra! Allting löser sig ju! Varför oroa sig i onödan?!

Back to work!

Later you guys (I have to practise my English while I still got it fresh in my mind;)!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback