Brunch på Söder

Idag har jag haft en riktigt mysig dag med Lotta, Lovisa och Amelie på Söder där vi käkade brunch för 65kr! Bargain! Jag körde in till stan också, mamma och Emils kulle hämta upp sin tv nånstans så jag passade på att köra! Lika bra att börja så fort som möjligt och "vänja sig av" med västertrafiken man är van vid i England. Det gick superbra faktiskt, skönt med söndag iofs, inte lika hektiskt inne i stan då. Vilket som, jag träffade upp Lotta på Medborgarplatsen och sen gick vi till en coolt ställe nånstans (kommer inte ihåg vad det hette) och åt brunch. De hade pannkakor också! Mums! Riktigt mysigt. Satt där i flera timmar - åhh vad jag har saknat "Svensk fika". De har ju inte det ordet i England, men fika för oss svenskar är ju ett helt koncept! Älskar det konceptet om jag säger så :)



Jag åt massa pannkakor! Såå gott ju! Med blåbär och vaniljglass.



Sötaste Lotta!



Fina Lovisa och Amelie (aningens dålig bild) på andra sidan bordet.

Trots regnet har jag haft en strålande dag! Fick nyss uppdraget att köra och hämta Maja om två timmar också. Hehe, dags att slipa lite mer på körkunskaperna - inte för att jag klagar. Vidare, jo farmor ringde så jag har bokat in en dejt med farmor och farfar näst-nästa fredag den 26e. Nu börjar livet rulla igång här i Sverige. I like it!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback