"Busy"

Man är allt lite upptagen när man precis kommit hem efter sex månader i England. Men tacka gud för det! Kul att folk har saknat en liksom. Tacksam ska man va ;) Idag träffade jag Loijs, vi drog in till Liiidingö Centrum för att kolla runt och sen fika! Det var så mysigt att träffa Loijs igen, känns som senast igår och det är ju ett inte så dumt tecken :) Men uppdaterade oss fick vi allt göra!

Uppmärksammade idag att kaffet här är så starkt, min latte var inte direkt len. Iofs kan det ha mycket att göra med att kaffet i England är ganska klent... Efter vår fika (älskar att jag kan få använda uttrycket fika igen! Sagt det förr? Kan jag tänka mig.) åkte jag in till stan för att lämna in min mobil på lagning. Suck. "Bara" fjärde gången nu! Igår fick jag upp ett meddelande på mobilen "Använd inte telefonen. Kontakta Sony Ericsson Call Centre". Hjälp liksom. Aja, nu har jag lämnat in den och hoppas på det bästa; att jag ska få en ny mobil. Hoppas, hoppas. För tydligen ska man inte bara lämna in den på lagning tre gånger, utan man ska lämna in den för samma fel alla tre gånger. Gaah. Blir tokig på att det ska vara olika bud varje gång. Men men, om Sony Ericsson tycker att det är okej att jag får en ny istället så får jag det. Hoppas, hoppas.

Nja, vad ska jag göra nu då? Fortsätta med "projekt packa upp" antar jag. Men först ska jag vila mig lite här med datorn på magen. Livet är najs.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback