La Cucaracha

Igår var vi alltså på Söder och åt tapas på Cucaracha! Riktigt god mat och urskönt sällskap! Vi satt där och åt oss proppmätta på en tapasbuffé med sju olika tapas, bland annat blåmusslor, calamares, kyckling, tomat- och olivsallad och massa annat gott! Sen gick vi vidare till Snaps där jag tog mig en öl... Hum. Fosters var är du??! Sen drog Sandra, Lotta, Gabbi och jag hem, var väl hemma runt ett, så skönt att tåget fortfarande gick!



Hade på mig denna lilla kombo, kavaj, svart fodral, nitbälte och pärlor + svart nagellack. Juste, blodröda läppar också!



Mjaau!



All mat! Ser grymt grisigt ut, men det var grymt gott!



Tjo, vad glad man kan va ;)



Lotta och Bella!



Skål!



Mys på Snaps!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback