Dagens lunch

Avocado- och räksallad! Åh så gott. Blev så mätt, så mätt. Jag och Emil tog mammas bil in till Lidingö Centrum, letade parkering i "hundra år" och tillslut hittade vi en "liten" lucka längs med en liten gata. Ganska rymlig ficka med andra ord, nästan så man inte kunde kalla det fickparkering. Haha. Skönt att mjukstarta! Men oj vad skönt (och kul) att köra bil!! Sen mötte vi alltså upp mamma och gick till Konditori Princess där jag åt en supergod sallad för 80kr (inkl. kaffe - starkt igen!) Under lunchen löste vi bland annat min-kamera-är-jätte-paj-t ex-displayen-fungerar-inte-problemet. Man tryckte på någon knapp och voilá problemet var löst och jag kan numera ta kort utan att se knäpp ut för att jag inte kan kisa med ena ögat utan att munnen gör en konstig grimas. Jepp, jag kan använda displayen på kameran igen. Haha.

Så här såg det alltså ut, mamma, Emil och jag, utomhus i solskenet på lunchen! Dock lånade mamma min sjal då solen gick i moln. Men hey, radigt är ju flott!



Randiga klubben. (Nu får jag äntligen använda min kavaj! Yeey.)



En halvt road/kisande Emil - söt!



Åhh vad mys att vara hemma med bland annat söta Mam! Obs, hysteriskt leende på mina läppar...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback