Dagens minus det rosa

Idag har jag på mig denna klänningen, fast med ett vitt skärp och svarta ballerinas istället för det rosa. Det var nämligen igår jag körde på lite stylish rosa matchning när mamma och jag åt middag på Restaurang Bryggan. Rosa skärp och heels är mjau! Jag bara älskar de där skorna! Synd att de är lite stora i hälen bara, men det fixar jag lätt med ett par hälgrepp! De ska bara inköpas så är jag redo att spatsera runt i dem på heltid. Typ. Sånt gillas skarpt!



Gårdagens hår...



Skärp i fokus.



Gud så fint.



Oj så höga! Högst hitills tror jag nästan.



Helheten uppe i vårt vardagsrum. Mamma fick agera outfits-fotograf :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Ååååh vilka underbara skor... I love!!!!! Vill ha dem!!!!

Postat av: Emma

Ja visst är dem lovley! :D

2009-07-01 @ 09:44:14
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Emma

Bara £16 också ;)

2009-07-01 @ 09:44:26
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback