Dags att ta fler än 13 bilder!

Jajamensan, glömde visst säga att jag fick tillbaka mitt minneskort som hållts gisslan i Cissis dator. Cissi bor i Katrineholm så idag kom äntligen mitt minneskort på posten! Så himla bra! Tack för allt besvär :) Nu tar jag massa bilder! Typ på mitt stökiga rum. Och hur det ser ut från där jag sitter på sängen med datorn i knät. Så himla värt.

Btw jag skiter nog i att ta med mig datorn till Strömstad. Vi ska bo på en ö som heter Resö och på Resö kan man vara glad om man har teckning på mobilen. Visserligen ska jag väl in till "civilisationen" i Strömstad nåra omgångar men då har man ju inte tid att vara osocial med en dator! Gud nej. Ska bland annat träffa fina Alina och sen blir det ju Midsommarafton med Fredrik på Koster. Vet dock inte vilken utan Kosteröarna jag kommer befinna mig på än... Inte det som är det viktigaste! Kommer bli skaldjur och alkohol + massa folk. Najs! Känner väl inte många fler än just Fredrik men det kommer bli helkul! Midsommaraftons outfiten kommer antingen bestå av
denna eller denna. Vilken röstar du på? Den blå-blommiga kjolen har redan två röster. :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: sara

Jag röstar också på den blå-blommiga kjolen!

2009-06-17 @ 22:03:15
Postat av: Emma

Det verkar nästan som vi har en vinnare ;) Tack för hjälpen!

Postat av: Anna

Den blommiga får bli min röst också :)

2009-06-18 @ 10:26:49

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback