Det sista av England

Ja, nu har jag precis hämtat kartongen jag skickade hem till mig själv från England. Det var det sista av England det, nej det är iofs inte helt sant, kommer ju ha alla minnen och fina vänner kvar! ♥ Och förhoppningsvis får jag åka dit och fylla på förrådet med skor vad det lider ;)

Nu tänkte jag sätta på lite music och röjja i rummet, måste hitta lite grejer jag plockade undan innan jag åkte och självklart plocka ur kartongen på 6,1kg jag fick hem nu. I really love my stuff!

Vidare, helt okej att börja jobba igen ändå! Relativt lugnt på kontoret nu, fler och fler tar ju semester i dagarna eller om ett par veckor. Sen kommer ju min vikarie jag haft under de gångna sex månaderna jobba kvar i höst så jag slipper lära upp någon ny och det nya hon lärt sig behöver jag inte lära mig, kommer bli en skön sommar det här! :) + att vi skaffat bärbar telefon - äntligen - så jag kan gå runt lite och kanske till och med sitta på trappen i solen om det blir fruktansvärt lugnt! Yeey!

Hum, röran i rummet ja!



Hum...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback