Finkväll med mamma

Jag kom hem från Restaurang Bryggan med mamma för en liten stund sen. Vi passade på att gå dit och äta när det bara var vi två hemma. Åh vad härligt att sitta på en brygga i solskenet och äta god god mat och dricka öl. Underbart! Riktigt mysigt var det! Men jisses vad trött jag är nu alltså! Väldigt glad att jag tog beslutet att stanna hemma ikväll så jag kan gå och lägga mig - typ nu. Zzz. Ska bli så skönt. Jag borde dock packa klart till imorgon först... Jag har iaf gjort en liten hög med klänningar som jag tänkt ta med, sen bikini, lite underkläder, smink och lite krämer så är det klart?! Det jobbiga är att jag ju vill ha valmöjlighet när jag ska klä mig varje morgon... Antar att jag överlever ^^

Puss å godnatt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback