Fjärde gången gilt

Förstå min panik när jag slog upp ögonen tio över åtta och anade att något var fel?! Att jag försover mig är inte direkt något vanligt. Har max försovigt mig kanske tre gånger i hela mitt liv (varav en gång mamma stängde av min väckarklocka utan att jag visste om det). Suck. Sen att allting ska gå extra fort när man väl vaknat bidrar ju till stress och att det mesta går galet. Typ sätta in linserna och tvätta ansiktet gick inte alls, satt inte in linserna först vilket blir lite knäppt (när jag inte fatta varför jag inte såg någonting) och när jag skulle smörja in ansiktet tog jag mer rengöringskräm istället. Knas! Men nu är jag här! Söta Zuzana ställde upp i mitt ställe - bless her! "Smått" varm efter kånkandet på min weekendpackning på min tio minuterspromenad till jobbet + värmande sol, kom jag in kvart i nio. Phu. Ganska bra jobbat ändå! Typ noll smink, slarvig knut och säkert helt fel saker nerpackade till helgen. Men det bjuder jag på!

Lite surt bara att jag skulle försova mig redan första veckan... Jäkla mobilklocka som aldrig ringde!



Typ denna minen när jag vaknade. Panik!



Lite lugnare nu, väl på plats.... Efter en kopp kaffe. Phu.

(Bilder från Thailand julen 2008.)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback