Glad Midsommar!

Nu är jag inne i Strömstad! Sitter i Fredriks lägenhet och väntar på att han ska bli klar (killar och göra sig i ordning på kort tid - BS!) Jag var minsann klar på en timma inkl dusch när han hämtade mig på Resö. Solen skiner btw! Riktigt najs väder än så länge :) Vi ska som sagt ut till Koster och placera oss vid nån sjöbod och fira midsommar! Inte helt fel om jag får säga det själv. Hoppas på att det fina vädret ska hålla i sig!

Det får bli allt för idag, kanske att jag är tillbaka imorgon, beror väl lite på ;) Att träffa Alina står vilket som på schemat! <3

Ha det finast!

/emma.

P.S. Outfiten består av den blåblommiga kjolen och vitt linne - den vann "omröstningen" med 3-0. Grattis! Eh.. Eller nåt. Känns bra iaf :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback