Här sitter jag och ler minsann

Jag måste säga att jag är riktigt glad och livet känns uppåt! Jobbar andra dagen idag och det känns riktigt bra. Det är ju ganska lugnt på telefonen och solen skiner där ute. Började morgonen med en kopp kaffe (gammal tradition sen jag började jobba här, så mysigt att vakna upp med lite gott kaffe sådär kl 8 på morgonen...) och säga "hej hej" till de inrammlande kollegorna. De tycker jag är brun också vilket uppskattas ^^

Solen skiner där ute och jag sitter inne, men jag klagar inte för det. Pengar behövs! "Emma-kreditkort" måste klippa sitt kreditkort om jag säger så. Mamma nämnde eventuell båttur efter jobbet, ut och lägga sig på nån klippa direkt när vi kommer hem och sen grilla nåt till middag. Låter ju inte alls dumt tycker jag!

Annars då? Igår saknade jag Sofie och Amanda massor! Vi umgicks ju varje dag antingen i skolan men också en hel del på fritiden, typ åkte in till stan, fikade, shoppade, boxades - allt! Jag lärde verkligen känna dem och de var alltid där för mig! Riktiga vänner blev vi allt. Så igårkväll saknade jag dem riktigt mycket, blev nästan lite tårögd... Att de ska bo så himla långt bort! Men nån gång i höst måste vi absolut ses! Vem vet, jag kanske börjar plugga i Gbg vad det lider?! :) Och det går inte att sätta ord på hur många minnen vi har tillsammans!

Miss you ♥



Remember the scone över the beer? ;)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Flåff

Nu kom det en lite tår i ögat... Jag saknar våra pratstunder på bussen, våra filmkvällar ja till och med våra insmörjningar av "sol-utan-brun" efter boxningen....hehe. pussssssssssssss

2009-06-23 @ 21:31:03
Postat av: Emma

Naaw! Ja jag saknar ju det med! Ni är helt enkelt bäst <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback