Headache

Aj aj. Nu fick jag riktigt ont i huvet, poppade en Ipren men det blir bara värre och värre, visserligen har inte Iprenen kunnat värka än. Jag har typ aldrig huvudvärk därför blir jag alltid lika förvånad. Iofs kan det mycket väl vara vädret, satt ute mina 45 minuter på lunchen i gassande sol så det kan mycket väl vara det. Nu har jag slukat typ en liter vatten iaf, det är alltid nåt - hoppas på det bästa!

Btw. Twilight-boken är snart, snart slut och jag har inte nästa bok tillgodo än! Hua. Men det kan å andra sidan vara en fördel då jag kan ha ett liv åtminstone en kväll och städa rummet till imorgon! Vi får nämligen besök imorgon av några från Uppsala. Mammas kompis från början och hennes barn, den älsta sonen och jag gick i samma klass från halva 1an till 5an. Vi har inte setts på alla år sen dess så det ska bli jättekul! = mitt rum måste vara tillfixat - nåt rejält! Men ååh vad jag vill börja läsa på nästa bok direkt efter att denna är slut om några sidor...

Peace out!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback