Helgen kommer bli great

Jag bara känner det på mig! (Har hört att det är inställningen som räknas!) Helgen kommer bli amazing; vädret, trevligt sällskap och kärt återseende, ta det lugnt, bada i en turkos pool och bara njuta! Att en kollega ska låta mig låna första Twilight boken gör mig också väldigt glad! Yes liksom! Kommer få den redan idag så jag har något att läsa vid poolen i helgen. Tjo! Äntligen ska jag få läsa böckerna! + att den är på engelska så det gör mig ännu mer nöjd! Har bestämt mig att jag ska försöka läsa alla böcker jag kan på engelska hädan efter. Varför inte liksom? Läsa på svenska är lame.

Puss på er!



Ännu en bild från Thailand julen 2008, hittade dem i Emils usb jag lånade igår :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback