Hemma i Sverige!

Shit vad mysko det känns. Nu är jag hemma i Sverige igen efter ett halvår. Galet, galet. Vad har hänt under sex månaders tid egentligen? Typ inte mycket. Eller jo massa för mig, men här hemma massa som jag inte vet om...

Det var så mysigt att bli mottagen på Arlanda av mina söta syskon och fina mamma (fick rosa rosor och allt!!) vilken lycka. Dock regnade det och i London sken solen, litet nerköp, men på det stora hela är jag helnöjd! ;) Har haft fin fint sällskap av Idis hela vägen från Brighton till Arlanda, riktigt skönt måste jag säga, att åka själv är ingen hitt med all min packning. Det jag checkade in vägde 26-27kg men jag SLAPP betala övervikt (hurra!) mitt handbagage på 9,5kg hade jag iofs gömt hos Ida ;)

Åhh va härligt att sitta i sitt egna rum igen, älskar alla mina saker så sjukt mycket (materialist javisst)! Nu ska jag upp och äta middag, grillar och sånt mumsigt! Maja gör efterrätt. Imorgon kl 11.30 ska jag var på Medborgarplatsen och bruncha med lite efterlängtade bruds! Underbart!!

Later!

Tjo för Sverige och att vara hemma! :D

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Välkommmen hem :D Saknar dig så snart måste vi ses!! Skönt att ha dig hemma i Sverige igen! puss och kramar

2009-06-13 @ 23:48:47
Postat av: Elina

Välkommen hem princess.. Missade inbjudan till brunchen, annars hade jag lätt kommit =) Miss you och hoppas jag snart får träffa dig. Puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback