Home at last - again

Hemma från Bästkusten nu då. Hälsade på en kompis (mammas) i Strömstad som precis fått en liten son. Så pluttig! Därför kom vi inte hem förns typ en halvtimma sen. Skönt att vara hemma! Hann ju inte riktigt landa första gången...

Imorgon ska jag jobba för första gången på ett halvår. Galet, men skönt. Kul att göra nåt mer vettigt liksom och tjäna pengar igen. Visserligen har jag sagt upp mig och jobbar till 14e augusti och sen får vi se! Hoppas på att jag kommer in på någon av utbildningarna jag sökt in till!

Nu ska man kanske se till att avrund här på nätet eftersom man ska upp tidigt imorgon. Humm. Känner jag mig själv så sitter jag väl här en stund till, har ju vänt aningens på dygnet senaste veckan. Aj aj!

Detta hade jag på mig under dagens biltur (jag körde från Strömstad till Karlstad btw).

'

Marint har blivit mer och mer min grej på sistone (senaste två veckorna?).



Diggar blått ändå.

Natti!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback