Igår

Ja jag säger ju det! Har jag en bra bok har jag inget liv! Jag bara vill läsa och läsa och läsa... Igår efter jobbet läste jag ut det sista i Twilight och eftersom jag inte fått nästa bok än (New moon) började jag läsa på den svenska versionen vi har hemma - jag kunde inte låta bli. Läste mer än halva igår redan. Fasen vad den ska vara sorglig då! Började nästan gråta. Rysligt bra författare alltså! Så att läsa är det enda jag vill göra och allt annat som måste göras inkräktar bara på tiden med boken. Iofs höll huvudvärken i sig så jag hade inte ork att göra annat än ligga raklång på sängen och läsa (+ somna till en stund). Så när jag slutar idag måste jag hem och städa som 17 på mitt rum, får ju besök av barndomsvänner idag ju! Då vill man inte att ens rum ska se ut som "hej kom och hjälp mig" - tajkon. Lätt hänt i mitt rum. Det är städat och fint ungefär en kvart sen börjar jag droppa grejer lite var stans igen, nästan lite okvinnligt ;)



Lite mer kvinnligt kanske, gårdagens outfit. Svart tubtop från Peacocs i Brighton (2st för £6) och H&M-kjol.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback