Ironi

Är det inte ganska roligt ändå att efter mina snart sex månader här i Brighton har jag äntligen kommit på hur duschen fungerar. Ni som var med här på bloggen i början när jag kom till Brighton i januari kommer ihåg vad jag skrev om de engelska duscharna, eller ja min engelska dusch. Det enda jag fick till var antingen skållhett eller iskallt vatten. Jag fick liksom sitta ner i duschen och luta huvudet bakåt för att tvätta håret och slippa få det brännvarma vattnet på ryggen. Nu mina vänner, har jag äntligen förstått mig på duschhelsiket! Nu kan jag stå upp i duschen när jag duschar som en vanlig människa! Helt otroligt. Detta ska jag alltså få njuta av min sista vecka här i Brighton. Livet är fantastiskt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback