Jag måste nog säga...

... att jag är ganska brun nu ändå :) Spenderade hela eftermiddagen ute i solen, spelade lite volleyboll (flumma som fasen) och fotboll (!). Första gången jag gav med mig och var med på fotbollen, jag gillar liksom inte att vara kass... Men men. Sol på kroppen fick man i alla fall. Sen däckade jag ihop på gräsmattan och låg där en stund. Skönt! Nu har jag precis ätit pitaböd med coscosröra (färdigköpt), paprika och cremé fraiche. Najs! Så nu är jag mätt. (Intresseklubben antecknar). Ska dra till Pavven ikväll igen (var där igår) och slöa hade jag tänkt. Kuligare att slöa med folk än själv ju. Jahopp. Vidare har jag nog inget mer vettigt att säga. Känner mig lite slö och seg...

Boxning imorgon! Kul kul. Avslutningsfest på torsdag - kalaskul! Fredag ska jag försöka få lite folk att gå ut att äta middag nånstans och på lördag blir det Stonhenge (stenbumlingar som släpades ända från Wales nåra hundra år innan Kristi födelse). Kan ju vara najs. Hoppas på fint väder! Sen är det ju Emils stundent på fredag som jag dumt nog inte kan närvara på :( Men jag ska tänka på dig som tusan här ifrån!! <3

Nu ska jag nog knäcka ett Desperate Housewives avsnitt hade jag tänkt. Puss på er!



Rena rama utlandssemestern är vad det är!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback