Lite bilder

Min kamera alltså. Nu är det inte bara minneskortet som inte är där, skärmen har slutat fungera. Den är bara svart! Visserligen kan man fortfarande ta biler men det blir ju så sjukt mycket mer komplicerat! Gaah. Dags att skaffa sig en ny rackare till kamera då... Suck.

Annars, lite bilder har jag i alla fall tagit.



Detta hade jag på mig på restarurangbesöket i fredags. Ärtigt va? ;)



Här åt vi! Supergott och underbar inredning!! + den snygga personalen då :)



Stenhögen.



Stenhögen på lite närmare håll. Också kallad Stonehenge. För lääänge sen var det skog runt omkring osv.



Salisbury Cathedral.



Jag köpte mig lite kärlek i Salisbury <3



Tantens roliga dammsugare!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback