Middag med tjejerna och Rickard

Kom hem från stan för ca en halvtimma sen. Åkte in dit med Emelie efter lunchen för att kolla lite liksom. Kom typ hem med lite grejer om man säger så. Attans! Och jag som inte har någon som helst plats över för mer grejer i bagaget! Anyway, jag har ju helt klart mått bättre än vad jag mått i dag. Bakis såklart, från igår. Funderar skarpt på att ta det lugnt sista tiden här och definitivt när jag kommer hem :) Ikväll blir det noll alkohol t ex, ska upp tidigt som attans imorgon för att åka till Stonehenge och Salisbury på skolresa. Känns väldigt kulturellt sådär. Googla om ni vill veta mer, orkar inte skriva nåt om det ;) Nu måste jag klä på mig nåt passande till kvällen äventyr. Tapas inne i stan med massa brudar och allas våran Rickard! Mums för Tapas! Efter det blir det kanske lite bio :) Sicken fredagskväll jag kommer få!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback