Min midsommarhelg



På väg till Strömstad, väntade på att mamma, Maja och Majas kompis skulle vara klara i en affär.



Smått uttråkad, tog kort på bilratten, notera: den var upp och ned vänd. Kul.



Tråkigt var ordet, här är min relativt nya sjal - I like!



Framme i Strömstad! Skulle käka hamburgare från Torskholmens Kiosk (där jag brukade jobba), typ bästa burgarna, ja efter Font såklart. Softaste reseoutfiten, stoor tröja, kofta, sjal, leggins och Converse.



Läskiga lilla rummet uppe på vinden där jag skulle bo, men nää, här skulle det ju typ spöka först...



Så jag drog ner med min lilla "netta" packning igen. Haha.



Detta vaknade jag upp till, sol på Midsommarafton?! Najs! Inte helt fel view att se från sängen heller.



På en brygga på Nordkoster vid en sjöbod + öl = bra grejer.



Sjöbodsprylar.



Hav när det är som bäst. Kostersundet, solsken hela dagen på Koster! Najs I lajk.



Fick träffa sötaste Alina på lördagen, midsommardagen, igår. <3

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

PUSS :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback