Myser omkring i nostalgi

Nostalgi for att jag hade pa mig detta senast nar det var kallt och dant har i England, nostalgi for att det var en av de forsta grejerna, ganska saker pa att det var det forsta, jag kopte. En stor harlig kofta pa H&M for £15. Love it.



Exakt detta har jag pa mig idag.



Ja, fast inte stovlarna, kor pa mina svarta Keds istallet.

***

Imorse regnade det och jag kande for att krypa ner under tacket igen. Var ju fest igar (en vinflaska senare liksom! Det roliga ar att nar jag snackade med Sofie efter allt vin trodde hon jag var typ nykter, snacka om att man hojt sin alkoholtolerans - bra - daligt?) Hehe.

Idag aker ytterligare nagra glada sjalar hem till Sverige igen. Kanns sa tomt! Det har droppat av folk under de senaste tva veckorna och man marker verkligen skillnad nu, sepciellt idag. Det ar liksom lite som ett lock over atmosfaren i skolan, man gar omkring och mest vantar pa sin tur att fa aka hem. Jag vill verkligen aka hem nu. Kanske extra mycket for att det forsvinner sa mycket folk varje dag. Saknar dig mamma! Vill bara hem och kramas. Det kanns som att en epok slutar och en ny epok borjar. Nu ar det har kapitlet i mitt liv over och det ar dags att borja pa ett nytt. Bade sorgligt och harligt. Sorgligt for att det ar jobbigt att ta farval och lamna allt fint har, harligt for allt man gjort och astakommit under dessa sex manader och alla underbara manniskor man traffat! Det gar inte att ta tillbaka, det kommer alltid att besta och jag kommer alltid ha det med mig.

Love you all!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback