Nästan som om man vore utomlands

Det är riktigt varmt här i England! Smälter bort. Det är ju nästan som om man vore utomlands, vilket jag iofs är... Men typ medelhavsvarmt och klibbigt. Jag klagar aboslut inte, den begynnande brännan gillas skarpt! Idag var det skola som vanligt, två hela lektioner och klass-foto-tagning med alla 50 elever + 10 lärare/kökspersolnal. Hihi. Det är ju nästan som att gå i skolan igen! Solen sken som tusan och alla stod och kisade. Ska lätt köpa det kortet, som minne eller nåt sånt :) £5 kan man lägga på mer onödiga saker... Sen enjoyade jag solen, hade ett mat-komitée möte inför Host Family Open Day på söndag, jag och Cissi ska baka 180st syltgrottor - de ni! Efter att vi kollat upp recept och skrivit inköpslista gick Amanda, Sofie, Johanna och jag till en park runt hörnet av skolan för att sooola! På med bikinin och ner på gräsmattan = ultimata sättet att spendera några timmar. Försökte mig på att plugga men det gick la sådär... Amanda och jag drog vilket som till Tesco efter nåra timma för att handla mat. Det var riktigt länge sen jag handlade mat (har käkat havregrynsgröt på sistone) så jag slog till på stort och kom ut £20.64 fattigare. Det var nog Ben & Jerrys glassen som kostade mest ^^ (Förövrigt var det B&J glassen som blev min middag) men jag tänkte att det får bli sista B&J:n här i England. Bara 12 dagar kvar nu! Galet, galet.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback