På vägen hem igår

Har lite sköna bilder från igår när jag och Ida åkte hem, hit, till Sverige! Man kan ha bra kul alltså, speciellt när resesällskapet är så fin fint!



Fyller på med ork (läs:koffein och kaka) när vi klivit av bussen och väntar på att få checka in.



Sista Frappuccinon från Starbucks, körde på Mocka Light. Mummmms!



Ida fick också posa med min Frappuccino ;)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Soffan

Hur gick det med all packning? Jag hade övervikt men betalade nada. Saknar dig redan Em:s!!!

2009-06-14 @ 18:40:34
Postat av: Emma

Det gick faktiskt strålande, bara 27kg - men slapp betala jag med! De är ju underbara på SAS! Mitt handbagage vägde 9,5kg, men det lämnade jag med Ida :P Saknar dig också sötaste Sofie!! <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback