Börjar se ljuset i tunneln

Nu börjar jag faktiskt se botten av högen. Har packat upp allt ur min väska nu (progress, progress) och organiserat lite i utrymmet under trappen... Ganska mycket skit där under vill jag lova. Lyssnar på The Killers för fulla muggar, köpte en cd-skiva för £4 i fredags (sista shoppingrycket) samt en massa annat skit :) Har stoppat några av mina tjusigaste skor i de genomskillniga skokartongerna jag fick av mamma också. Så fint, så fint. Dock vet jag inte var jag ska ha allt. Jag har verkligen grovt mycket prylar för mitt lilla rum. Nej, nu ska jag pilla vidare, känner att det är en liten bit kvar innan något som kan komma i närheten av "städat".

Puss å hej så länge!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback