Rullar snart vidare...

... först till Fältan för att köpa födelsedagspresent till lillebror Rasmus som blir hela 2år idag! Grattis snuttis! Ska fortsätta på mitt Astrid Lindgren-boks-tema. Tänker ge honom hela uppsättningen av hennes böcker, så som min gudmor gjorde när jag var mindre. Riktigt kul nu i efterhand (när man var mindre var det ju aptråkigt att få böcker när man fyllde år!) att ha alla böckerna samlade, perfekt att läsa högt för honom ur om inte annat! Blir kanske Emil eller Madicken denna gången... Förövrigt är det kalas för honom på söndag! Äntligen ska jag få pussa på honom igen!! Efter Fältan ska jag vidare på annat håll så jag är nog inte tillbaka förns imorgon, men man vet ju aldrig med mig, Emma ♥ My Blog liksom.

Puss på er och ha en fantastisk dag i solskenet!

Håller tummarna för att det fina vädret är kvar även i helgen då jag ska till Uppsala och bo hos Farmor och Farfar och dem har pool!! Ska också fira kusin Daniel på lördagen och Rasmus på söndagen (som sagt). Blir en kanon helg det!

***

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback