Sista dagen i Brighton!

Det är väl märkligt att det har kommit till den sista dagen här i Brighton, efter nästan sex månader. Det är som om man ser allt för första gången när man kom hit, fast det egentligen är sista gången. Man börjar titta på riktigt och upptäcker hur det verkligen ser ut här ändå. Hur skolan ser ut och alla lärare, alla underbar människor och ALLT verkligen.

Imorgon åker jag äntligen hem, känns så bra att få åka hem nu! Fick ett gulligt mail av mamma och då längtade jag ännu mer hem! Plus att det verkar som om jag ska få åka till Strömstad över midsommar!! Trodde jag inte skulle få komma över till västkusten alls i sommar - men det ska jag allt! Torsdag till söndag kommer jag befinna mig i Strömstad och fira midsommar! Myyys! <3

Vi fick nyss Champagnefrukost här i skolan, innan dess satt vi ute och snackade, några spelade crocket osv. Vi fick sen bubbel, kaffe/te och lite bakelser (bullar, muffins och sånt) samt våra Certifikat med en personlig kommentar av våran huvudlärare. (Till Nils: Hahaha! Det står Advanced Plus på både G1's och S1's certifikat, så i princip har vi gått i samma kurs, även fast du var i den "bästa" engelskagruppen - asg). Nu sitter många här i datasalen och väntar på lunchen kl 12. Efter det ska vi (Ida, Manda och Sofie) åka in till Brighton för en sista gång (alltig är för en sista gång...) åka in till stan för att droppa av Sofie vid Pool Valley (hon ska åka hem idag - snyft) och sen går runt och kolla lite. Ida ska tydligen shoppa (!?) och sen blir det hamburgare och öl på Font. Man ska sluta som man började! Fösta fredagen i Brighton utspelade sig på Font med en hamburgare och mina första öl på engelsk mark (innan jag började gilla öl måste tilläggas) och därför tycker jag det hör till att vi går dit en sista gång, sista kvällen här i Brighton.

Imorgon kl 7.10 går bussen från Brighton Pool Valley, Ida, Manda och jag kommer vara på plats med ALL vår packning. Det ska bli så skönt!

Tack alla underbara lärare och fina människor för det här halvåret! ♥


Några av de fina brudarna! Ni vet vilka ni andra är <3

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Ha en jättetrevlig resa hem gullet! Jag längtar efter dig! Wiee! <3

Postat av: Emma

Taack :) Jag längtar efter dig med! <3 Puss!

2009-06-12 @ 20:05:55
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback