Sista kvällen i Pavven

Ja, nu är jag hemma igen från sista kvällen i Pavilion, vi käkade pizza ihop några stycken - frossade rättare sagt. Johanna, Rickard och jag delade på en 15'' och en liten (gratis) pizza. Mm mums. Sen gick jag och Johanna hem för att greja. Känner mig klar där, nu har man hängt i Pavven ett x-antal gånger och detta var den sista. Måste säga att det känns bra ändå, vi avslutade ju på ett väldigt bra sätt! :)



Johanna städar upp efter pizza-frossan :)



Resten av skaran innan vi drog. Här har man hängt många timmar under dessa sex månader, fina Sinan i mitten (Pavilion-ansvarig, student på skolan som vi men som även jobbar med massa annat där, typ storebrorsan som fixar).



Här skriver man in sig varje gång man kommer till Pavilion, idag var det sista gången jag skrev in mig och sen sista gången jag signade ut mig. Snyft?



Skolan i kvällsljuset när jag gick hem idag. Det är faktiskt ganska förtrollande, eller enchanting som det heter på engelska :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback