Sista onsdagen, sista boxercisen

Nu var man hemma igen efter ännu en "händelserik" dag (händelserik gällande skola, Tesco-besök, skola igen, hem, byta om, gå till Boxen, kicka some ass med the gloves and pads, duscha, smörja in oss med lite "tannande" lotion, trava till Pavven, fixa lite mat och kolla på film, ganska händelselös gällande att man inte har några måsten och så stressigt är det ju inte.) Sitter i sängen med datorn med ögonlock tunga som ?.. Som.. Bly? Ja, bly blir bra. Antar att jag behöver sova snart. No shit. Anywho, det är sjukt sorgligt att detta var sista onsdagen här i Brighton (kanske inte föralltid, men för nu) och att det var vårt sista Boxercise-pass. Vi tog kort på oss med ledaren, hon är såå söt! Ska visa sen, Manda har öronhinneinflammation så hon tog massa kort på oss "in action" så att säga. Ska bli kul att kolla in de bliderna sen. Btw vi såg filmen Gost i Pavilion. Såå fin den är, grät nästan. Låten de spelar är ju ganska smått fantastisk den med...

Gäsp.

Dags att knyta sig kanske. Det är ju trotsallt en dag imorgon. En torsdag. Två lektioner innan lunch och sen lite utvecklingssamtal på Creative English med Gill om våra autorbiograhies. Hon är så söt! Sen kanske man tar en svängom i Brighton, eller sparar man sig till fredag månne? Den sista fredagen i Brighton...

Zzzz..

Godnatt!



/emma.

P.S. Tack gode gud för Julie. Hon är en ängel! Vad hade jag gjort utan henne? Hon ska bland annat köra min kartong till ett Post Office och skicka det till Sverige för min räkning! Hon ville inte att jag skulle behöva släpa den själv. Hon har gjort min tid här så mycket lättare, utan henne här i huset hade jag väl gått under för "Madames" fasoner. Nej men faktiskt. Helsiket är löst! (Dock bara Julie och tanten som ligger i fejd, jag är bara åskådare (åhörare - går inte att missa tantens röst, speciellt inte om hon gormar och smäller i dörrar...) som tur är). Tanten är ju läskig, men Julie är cool. Go Julie, go Julie!!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback