Sitter/ligger och jäser

Oj, jag är så otroligt mätt att det nästan övergår till illamående. Galet. Det var som sagt en Host Family day i skolan idag och det var riktigt trevligt. Det sjöngs, spelades teater, åts kakor, dansades runt midsommarstång (!) och sånt. Min tant kom aldrig, hon hade vänner på besök - dålig planering! - men på samma gång var det ganska skönt :) Sen när allt var över gick vi ett ganska stort gäng till en av våra locals, Stags och tog oss en öl. Sen drog jag hem och kom hem precis lagom till middagen, sista middagen jag någonsin kommer äta med allihopa här under min tid i England. De ni! Lika med att jag blev proppmätt och ville lägga mig på sängen. Men det gick ju inte sådär jättebra eftersom jag lagt typ alla kläder på sängen för att kolla om de skulle gå ner i min väska eller inte. Suck. Vilket som, allt gick ner men jag har 100 andra prylar som ska ner i väskan också så jag måste skicka hem ett paket mer prylar iaf. Aja. Nu blir det seriöst inte-göra-ett-skit-tid. Underbart!

Puss å hej.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback