Skynda, skynda!

Känner väl att jag direkt inte har mycket tid över just idag. Jag ska nu skriva om ett event i mitt liv, som en autobiography om mig själv helt enkelt. Ingen liten grej egentligen... Det ska jag hinna göra innan halv sju då jag ska till skolan och fixa Sofies hår samt sminka henna (tjo!) för ikväll är det nämligen "End of Term Party" (tjo igen!). Det ska hållas i sporthallen, med musik, lite nibbles, drinks och kareoke m.m. Kommer bli sjukt najs! Ska klä upp mig såklart och allt vad det innebär. Vilket betyder att jag inte direkt har mycket tid att spela på. Måste ju sminka mig och komma på vad jag ska göra med mitt ruffs (hår)... Nästan panik. Iofs vet jag iaf vad jag ska ha på mig och det är ju alltid nåt :) Juste, äta lite måste jag ju också!

Ha en fab kväll! Det ska minsann jag ha :)

Massa puss!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback