Snodda

Jepp. På Facebook hittar man en hel del skoj!



Snyggaste gänget utanför Buckingham Palace!



Som sagt, vi är så bra! Green Park i London.



Emelie och jag härmade Ida och köpte kavajer. Min har fått vara oanvänd pga "lika som bär"-problemet. Men när jag kommer hem ska jag använda den varje dag! Eller ja, nästan. På Scoop & Crumble, svenska fiket! Bästa latten.



En regnig bank-holiday-måndag tror jag bestämt. Två proppmätta brudar på vift i Brajjan med solbrillor (i regnet).



Innan vi skulle ta gruppkortet en soolig måndag utanför skolan med solskens Sofie!



Det blåste lite skönt, körde en Marilyn på det!



Haha. En bild säger mer än mycket annat.



Sofie + mig = <3



Skön skara, snygg-Manda, en aningens full (?) Idis och Memmelie!



På Jamie's Italian i fredags. <3



Riktigt gott - som man kan se!



Skål!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback