Sol gillar vi!

Ja tänk när jag kom hem till Sverige igen efter mitt halvår i England... Det regnade! Solen sken i London/Heathrow men när vi gick ner vid Arlanda kom vi in i ett enda stort grått moln. Skitkul tänkte jag. Lite av ett nerköp om jag ska vara ärlig. Men nu, ja herre jäklar! Solen skiner som bara den och man behöver inte ha mer än en kofta på armen i fall att. Lite trist att man ska jobba och måste sitta inne men om jag ska vara ärlig är det helt okej ändå, känns rätt liksom. Jag har ju varit ledig i ett halvår och nu känns det minsann som det är dags att göra något vettigt om dagarna, typ tjäna pengar ;) Glädjs med er andra semesterfirare som får njuta av detta fantastiska vädret! Vad jag vet håller det ju i sig även i helgen och då ska jag plaska runt i farmor och farfars pool! Så sant som jag heter Emma och är shoeoholic!



Jag och Lotta -  dancing in the rain, typ. (Jag måste lägga ner fasonerna med mitt V-tecken åt fel håll alltså.)

Söndagen efter lördagen (13 juni) då jag kom hem, på väg hem från brunchen med Lotta, Lovisa och Amelie! Man får göra det bästa av situationen och regnet, ingen idé att gnälla liksom (vilket jag iofs gjorde...)

Kram hela dan!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback