Solskensmåndag

Idag fyller sötaste Emelie år! Grattis tjejen!! :D

Vidare så skiner solen för fulla muggar där ute (såklart) och jag sitter här inne i kylan. Men jag är inte sur för det! Livet är ju fantastiskt :) Ska snart ha lunch i hela 45 minuter också, på somrarna stänger vi nämligen växeln helt och jag är fri från den i trekvart, den extra kvarten är fikat på eftermiddagen, men jag får ta den redan nu istället...



Dagens sminkning, svart eyeliner, mascara och lite solpuder - that's it! (Ser blekare ut än vad jag är vill jag lova!)



Körde på knut i håret idag med, skönt när jag inte riktigt har någon frisyr... Förövrigt, här sitter jag på mornarna och sminkar mig, i min säng med spegeln på fönsterbrädet, i pyjamas skjorta.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback