Sommarstress?

Attans vad jag missar saker/inte har tid! Igår var det tre roliga saker som hände på samma gång men jag kunde såklart bara välja en sak (suck), idag händer nog inget speciellt förutom att jag ska laga mat till familjen (hello vardagsrutiner!). På fredag (imorgon) är det också en sån där dag då det händer en massa, vi har afterwork med jobbet, skulle ta båten in till stan från Gåshaga Brygga (3 min här ifrån) och sen dricka öl (eller nåt annat med alkohol) - idylliskt! Samtidigt har grannskapet där vi bor (villaföreningen? vår-gata-föreningen?) afterwork, kanske inte det mest exalterande i år men ändå! Så, det jag ska göra (som absolut är väl värt förstahandsvalet) är att åka till Uppsala för att träffa F&F (farmor och farfar) och det är ju inte tokigt alls! Riktigt kul ska det bli! Kommer stanna i Uppsala hela helgen för att fira "diverse" folk och träffa massa släkt! Perfekt att få in allt det på en helg! Bor hos F&F hela helgen - skönast så!

Helgens schema:
♥ Fredag - åka till F&F efter jobbet, middag, snacka - trevligt!
♥ Lördag - F.m. Sola och bada! Tidig e.m. (?) till kusin Daniels 25års-firande-grillning
♥ Söndag - F.m. och lite e.m. - Sooola och bada mer! Kalas för lillbror Rasmus (2år)

Sen får jag åka hem och sova för att orka med nästa jobbvecka! Tjo!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback