The End of Term Party

Tjoho, det var klackarna i taket igår! Iofs lossnade ena omklackningen på mina lila skor efter typ fem sekunder (dålig lagning! Fixade ju dem i veckan!) så jag fick hoppa runt i mina ballerinaskor istället (iofs mer dansvänligt). Hihi. Det var riktigt skoj alltså! + att vi hade kareoke också!  Jag och Ida samt jag och Amanda sjöng/skrek loss - såklart. Blev både Rockstar med Nickelback och Barbie Girl med Aqua ^^ Haha. Tyvärr har jag inte mycket bilder eftersom min kamera har extremt lite minne (minneskortet hålls fortfarande gisslan i Cissis dator)... Men detta är vad jag har att bjuda på! Visserligen har jag två filmer också, den ena på Nils och Simon när de sjunger Total Eclipse of the Heart och det får man inte missa! Oslagbart :P Vi får se, det kanske hamnar här med?! Någon som sätter sig emot det?



Uppladdning (?) i pavilion, Sofie och jag. Notera Sofies snygga håruppsättning, gissa vem som fixat?!



Så ska det se ut!



Brudarna bruds vet var skåpet ska stå. Också detta uppladning i pavven. Precis som på lågstadiet i väntan på att discot ska börja!



Yeah!



Sen var det in i dimman. Detta kortet har någon annan tagit, det sista som fick plats i kameran... Men det är på söta Anna-Mia, Emma och Laura :)

Puss å hej!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback