The very last day in Brighton

Hur dagen gick till vet vi ju redan (förra inlägget) men lite bilder har ju aldrig skadat.

Kl: 9.30 - minglade runt och kramade alla, här har vi våra "main teachers", underbara Gill och söta Caroline!


Kl: 10.00 - Champagnefrukosten. Behöver väl inte säga mer?







<3







Kl: 13.35 - Jag och Manda fikar på svenska caféet för sista gången!




Kl: 16.30 - sista hamburgaren och sista pint(en) Fosters på Font. Man ska sluta som man börjar!


Kl: 17.00 - vi måste ju ta kort på våra kompisringar Amanda och jag köpte, självklart ska Sofie få en med! Min är svart, Mandas är den korallfärgade och Sofie ska få den lila. Brighton in our hearts (do you remember?) ♥


Kl: 18.30 - kom hem till mig och fick denna fin fina (och goda) sko av choklad av Julie och Rachel!! Det är kärlek det <3


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback