Vin och foton, Pavilion och pizza

Just nu har jag håltimma från Creative English, vi träffade Gill och gick igenom våra autorbiographies en och en och sen var vi klara. Hon är såå gullig Gill och hon vet förmodligen mer om mig än många andra gör. Har skrivit ganska mycket personligt i mina Essays och nu i denna uppsatsen om ett event i mitt liv. Jag är så glad som har haft henne som lärare!

Snackade nyss med Emil på Skype också men mitt headset sluta funka. Aja. Sen ringde Julie och sa att det skulle kosta £41 eller £49 att skicka mitt paket. Så då var det gjort! Skönt att bli av med det! Ska ta ut pengarna efter skolan. Ja varför är jag fortfarande här kan man undra? Vi ska nämligen ha lite kultiverat mingel där vi kollar på foton tagna av foto-gruppen och dricka vin. Kl 15. Vin mitt på blanka dagen, känner mig inte direkt sugen. Får nog bli det alkoholfria ändå. (Oj, vad har hänt!!??) Sen ska jag kanske ta en sväng till stan ändå och ta ut lite pengar till Julie och nåra pund till mig. Kanske att Primark ska få sitt första besök, eller att jag bara borde gå hem istället... Det löser sig!

Känner mig lite mer uppåt idag, glad liksom. Visst jag var glad igår med, men med ett större behova att kramas ;) Bara två dagar kvar nu! Åker hem på lördag! Herregud.

Ikväll blir det Pavilion för sista gången med film och pizza tror jag bestämt! Soft och fint. Precis som det ska vara! Man får ta tillvara på de sista dagarna här och se till att ta hand om varandra :) Men jag kan inte förneka att det ska bli riktigt najs att komma hem och träffa alla igen! <3

Puss å hej så länge!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback