Back on track?

Jorå, det blev väl bara lite mycket igår. Inget jätteallvarligt så inget att oroa sig för så! :) Ni är så söta! Jag lovar att återkomma till er som det så fint heter, men idag hinner jag knappt skriva det här. Ska skriva en essay nu och sen blir det Boxning och direkt efter det hamnar jag nog i Pavilion igen för lite film eller liknande. Kom hem ny från stan och en smoothie med Jenny på ett trevligt ställe! Mer sånt. Mer vitaminer och mindre bröd! Man ska ju ta hand om sig själv :)

Ha en fin eftermiddag och kväll, är tillbaka imorgon igen! Puss pusss

Fina kommentarer
Postat av: Maja

Hej söta sis!!

ahhw, vet inte vad det var jag skulle skriva.. men gosh vad jag saknar dig nu!!! " veckor idag!!! Fick lönen idag också.. shooopppa :) Hörde att the body shop är billigare i england.. Mums! <3<3

2009-03-25 @ 18:19:45
Postat av: Emma

Hej min lilla sostiz till lilla syster!

Jag saknar dig massor med!!! Snart kommer ni hit och da ska jag fa visa er runt och pussa pa er massor!! Hehe. Jag har faktiskt inte varit inne pa The Body Shop har an :-O har inte behovt nagot.. Men vi kan ju latt kolla! ;) Kul med lon! Du ar sa duktigt som jobbar! Mega mycket pussar!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback