Dagens stora projekt

Idag är "största" grejen att gå till stora Tesco och handla färdkost till imorgon. Skottland imorgon ju för 17! Ska bli väldigt roligt :) Kl 13 kommer Bahar, Jenny och Nils hit till mig och så går vi i sammlad trupp resten av vägen. Hum... Det är i alla fall roligare att vara fler när man ska handla! Håller på att fixa med spellistorna i iTunes just nu, råkade radera en spellista förra veckan och det är inte ett litet projekt att reparera den skadan... Suck. Men det blir nog bra tillslut! Sen måste jag seriöst börja packa väskan också, har bara stoppat ner strumpor och trosor i väskan än så länge... Å andra sidan har jag hela dagen på mig :) Först Tescos!

Ha en härlig söndag! Pusss :-*

P.S. Bjuder på en härlig låt så här på söndagen. Love this one! Broken strings med James Morrison och Nelly Frutado.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback