Edinburgh nästa!

Så, nu börjar det dra ihop sig! Imorgon ska jag upp strax efter kl fyra för att gå till skolan och ta en taxi med de andra kl 5.00 in till Brighton för att ta bussen till Skottland kl 6.00. Phu. Trots att det är en tidig timma kommer det bli kul - ett riktigt äventyr! Kommer antagligen sova ganska mycket! Två timmar senare kommer vi till London där vi ska byta buss/vänta en timma innan vi fortsätter norr ut mot Skottland och Edinburgh! Vilket äventyr! Kommer bli riktigt, riktigt kul :) Pratade med lilla mamma på Skype i en timma för en stund sen, lika mysigt som alltid! Maja och Emil tittade också förbi så vi fick säga hej. Emil ska till Frankrike imorgon faktiskt, till Genevé och Paris. Vi barn är bra på att hitta på grejer, den saken är säker! Och min packning då? Jovars, väskan är proppad och då har jag inte ens försökt få ner nesessären och sminket än! Önska mig lycka till :)

Ha en riktigt bra vecka! Det ska jag ha! Kommer tillbaka på fredag förmiddag, om jag har mer bloggningssug än sovsug då återstår att se. Men jag säger definitivt hej till fredag eftermiddag! Ha det bäst! Massa kramar ♥



Edinburgh Castle ska minsann besökas!

/emmaPåÄventyr.



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback