Fint avslut på dagen

Kom hem för en liten stund sen. När jag och Bahar stod utanför Tesco på Boundary Road såg vi Jenny komma gåendes och blev alldeles till oss. Tänk vad världen är liten (eller Portslade). Bahar åkte in till Brighton och Jenny och jag gick in på Tescos. Där inne stötte vi på Anton som varit i London under sin activity week. Jisses. Jag köpte mig blåbär, yoghurt, hommus, gurka, paprika och avocados som jag tog med hem till Jenny. Jag fick i mig lite middag och vi kollade på film. Hallam Foe heter den. Jenny köpte den i Edinburgh och det är också där den utspelar sig. Samma skådespelare som i Billy Elliotte-filmen och verkligen ja, oförutsägbar. Tycker den var bra! Nu ska jag strax borsta tänderna, gör ett ytterligare försök att ladda upp bilderna på Facebook gick inte så bra de första tre gångerna...

Puss å natti!

/emma.



Detta kunde tydligen inte postas igår så det hamnade på dagens istället :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback