Fredagsångest?

Jag trodde nog aldrig att jag skulle drabbas av det faktiskt, fredagsångest liksom?! Nu älskar jag fredagar över lag så det är ju inte det, det är bara det att veckan har gått för fort och presentationen är inte helt klar än... På måndag är det genrep inför lärarna och på tisdag smäller det på riktigt, inför alla andra. Visst vi var i Edinburgh och det är ju kul att berätta om, men nu måste vi ju berätta om Edinburghs History och det är ju inte riktigt lika upphetsande om man säger så. Har i alla fall lyckats hitta en hel del information nu och sen blir det väl som det blir, vi kommer berätta om det vi såg och inte så mycket mer tror jag. Varför snacka om historia när vi inte kollat in just de bitarna? Eller är det kanske det man ska göra... Gud. Jag blir galen. Ikväll blir det nog en hamburgare (eller två för £5) på The Font för att det ska hända nåt liksom. Imorgon ska jag faktiskt till London för andra gången i mitt lilla liv! Pappa, farfar, mina farbröder och farmors bror är där och gör stan. (Läs: dricker öl). Fick ett samtal från pappa att de har de bra och att de dricker öl "lite lagom" sådär. "Ja klockan är ju två så det är väl lugnt" sa jag. " Aa men vi börja nog kl tio" sa pappa då. Ett annat ganska skönt citat är nog Peter som sa att "Visst vi ses på Victoria's secret!"  i bakgrunden. Vi snackade om Victora Station alltså ;) Hehe. Ska bli kul att få träffa dem imorgon!

Nej nu ska jag rulla från skolan, dags att ta tag i sitt liv. Släppa det med presentationen lite tror jag och snygga till mig till kvällen. Jepp. Hamburgare och öl låter bra! Dock måste jag hem hyffsat så jag inte blir aptrött när jag ska upp imorgonbitti och till tåget. Tjo!

Ha en fin kväll!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback